Stížnosti a pochvaly
Masarykova nemocnice v Rakovníku poskytuje služby pacientům všech zdravotních pojišťoven, a to obyvatelům Rakovníka i přirozené spádové oblasti. Pro další zlepšení služeb předkládá nemocnice i jednotný postup pro předkládání, přijímání a vyřizování případných stížností a dalších podnětů. A také pochval.
Co je stížnost?
Ústní nebo písemné podání, kterým se fyzické nebo právnické osoby obracejí na nemocnici ve věci ochrany svých zájmů nebo kterým upozorňují na nedostatky a závady.
Jak podat stížnost?
Písemně, ústně, v elektronické podobě nebo přes datovou schránku.
Co musí stížnost obsahovat?
Fyzická osoba uvede ve stížnosti své jméno, příjmení, datum narození, a místo trvalého pobytu, případně jinou adresu pro doručování, a připojí podpis. Využít lze připravený formulář.
Kdo může podat stížnost?
Pacient, případně zákonný zástupce pacienta či osoba blízká (pokud tak pacient s ohledem na svůj zdravotní stav nemůže učinit), nebo osoba zmocněná pacientem.
Kam podat stížnost?
Místem pro podání písemné žádosti je v době od 8:00 do 16:00 sekretariát jednatele PRIVAMED Healthia s.r.o. V době 16:00 až 8:00 je podacím místem vrátnice nemocnice.
Jak dlouho trvá vyřízení stížnosti?
Pracovník vyřizující agendu stížností je povinen zajistit prošetření stížnosti a podat písemnou zprávu o jejím vyřízení stěžovateli ve lhůtě do 30 dní ode dne doručení. Tuto lhůtu lze v odůvodněných případech prodloužit o dalších 30 dní.
Jak vyjádřit naopak svou spokojenost?
Když jste se službami lékařů a personálu Masarykovy nemocnice spokojení, můžete svou spokojenost vyjádřit pochvalou. Třeba prostřednictvím připraveného formuláře.
Kde najdete detailní informace?
Vše o postupu při přijímání, projednávání a vyřizování stížností naleznete ve směrnici č. OS 5 Podávání a evidence stížností.
Máte pro nás návrh na vylepšení či doplnění služeb?
Vaše spokojenost je naší prioritou a velmi uvítáme vaše postřehy či případné návrhy. Pro komunikaci s námi využijte, prosím, kontaktní formulář níže.